Vols formar part del nostre Club? El Club Tennis Manlleu t’ofereix tot allò que necessites per tu i la teva família.

Gaudireu d’avantatges, preus especials en tots els serveis que oferim, lloguer de pistes, campionats, casal d’estiu etc.

A causa de la situació excepcional d’aquest estiu, la junta directiva ha decidit prendre un seguit de mesures amb l’objectiu de protegir el dret dels socis a poder gaudir d’un espai de piscina tranquil i agradable.

Aquestes mesures no volen excloure a ningú que estigui interessat a formar part del nostre Club esportiu, tot el contrari, volen garantir que els nous socis del Club puguin gaudir de les instal·lacions tal com ho hem fet tots els socis fins el dia d’avui.

Les mesures aprovades per evitar aglomeracions a l’espai de la piscina durant els mesos d’estiu i prevenir possibles socis estacionals són les següents:

1- Els nous socis que entrin al Club entre el 25 d’abril i l’1 de setembre hauran d’abonar títol i els 6 primers mesos per avançat amb la primera quota.

2- Aquests nous socis no disposaran d’invitacions de piscina durant el primer estiu. Sí que disposaran d’invitacions per la resta d’instal·lacions esportives com és habitual.

Al següent document hi trobareu tota la informació: SOL·LICITUD ALTA SOCIS

El que necessiteu portar per donar-vos d’alta com a soci és:

• Nom titular
  • Sistema pagament títol
  • Foto carnet de cada membre de la família
  • Fotocopia DNI de cada membre de la família
  • Adreça
  • Telèfon fix i mòbil
  • Correu electrònic
  • Número de compte

Per més informació us podeu adreçar a la Recepció del Club i podreu veure les instal·lacions en primera persona sense cap compromís!

No ho dubtis i vine! T’esperem!

DCIM/100MEDIA/DJI_0032.JPG